Dax...

Det var några dagar sedan jag gjorde ett inlägg och jag få be om ursäkt över detta...:(

Men i bland känns det som att det inte finns så mycket att skriva om...
Hållut...;)......jag kommer igen vilken dag som helst!!!!
Lägger in några semesterbilder för att ljusa upp i vårat April väder, hör och häpna här i Bålsta snöar det!!!!
Gör det likadant hos er???
 
Kamelridning i Tunisien...
Denna utflykt var rolig tyckte vi alla i familjen för övrigt får Tunisien inget högt betyg vad det gäller semesterort...

Med rastaflätor och pappas keps byggde Ida flitigt i sanden.
Solen var så stark där så Ida brände hjässan lite eftersom hon hade flätor...då satt pappas keps jätte bra på knoppen ;)

Det blev ett torn!!!!!

Mathilda var mera av det tuffa slaget älskade vatten och fart...hjälp!!
/kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad härligt det ser ut. Håller med om att Tunisien inte var något vidare. Men då kan man sätta en bock att man har provat.

Jag pratade med Stefan igår. Om han menade allvar när han ville ha hjälp med träningen så självklart hjälper jag till. Men då vill ja ha en mail som vi kan hålla kontakten på enklare så. Jag har skrivit ner min här i meddelande så du borde kunna se den eller? Sköt om dig så hörs vi. Ses vi på fredag med OLW på pumpen? Kram

2010-04-22 @ 07:53:34
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0