Födelsedag..


Jaha, då var det ytterligare ett år på nacken...*suck*...
Hänger inte riktigt med i mognadsgraden för vad som skulle vara passande i min gedigna ålder!!!!
Ett redigt ålderstecken är när man börjar nyttja sig av uttrycket -"man är inte äldre an vad man gör sig".....
Detta är nuförtiden mitt favooouttryck;)....
Något som jag dock är väldigt tacksam över och som gör att jag fortfarande tycker att det är rätt kul med foton är alla dessa fantastiska retuscheringsprogram..hi,hi
Jag suddar bort vissa rynkor lätt, därför ser man ut som en okysst ungmö fortfarande(märk av självironin..)
Vill tacka min underbara familj för en härlig middag i kväll.
Min älskade make kom helt*spontant* på att vi skulle ut och äta middag i dag(efter viss gruff från moi).
Det va en jätte trevligstund!!!
Plötsligt märker man att mina storabarn tagit gigantiska kliv framåt vad gäller den socialakompetensen(T får rätta mig om jag stavade fel där...*hi,hi*;)
Vi samtalade om allt möjligt även broder och syster hade trevligt ihop, bråkade inte eller upplevde varandra som pestsmittade. Lilla Ida hade endast några futtiga myror i baken inte en hel stack som annars;)
Älskar min familj/ Puss & tack för i dag
Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0