Ideé boost...

Lördag..vädret bjuder på regn och blåst!!!

Pappa virvelvind och Mathilda har dragit i väg på handbollscup och själv har jag en egotripp till dag framför mig;)..

I går planerade jag och syster att detta skulle bli en dag på trädgårdsmässan i älvsjö.
Patrik systers sambo valde att vara hemma och till sällskap fick han ha alla småttingar...du är gullig Patrik;)...
Så jag och syster fick en vuxendag på trädgårdsmässan;)...vi såg ganska snart när vi hade passerat ingången att vi gjort ett klokt val som inte hade med några barn!!!!
Hjälp va mycket folk och alla dessa saker det fanns att pilla på med små barnshänder, jag blev svettig bara jag tänkte på om Ida hade varit med!!!!!

Vi såg massor av fina saker, kameran var med så jag kan dela med mig av lite bilder;)

Detta var ett utav flera bidrag i en fågelholkstävling;)...känns som hemma !!
Såg just detta exemplar i en glasmonter på barnens skola för mindre än en månad sedan;)

montern från Zetas trädgård som man även kan besöka i kungens kurva,,,

Årstidernas monter, en butik inne i city. Drottninggatan tror jag nog att man kan hitta denna butik!!
Köpte en zinkkorg från denna monter som jag ska fylla med blommor;)

Marin inspirerad vilostol för två....

Vackert fågelbad i gjutenbetong...

mera betong...fantastisktmaterial...levande & vackert...
Detta var en mycket härlig dag.
Kram & godnatt/ Pia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0