Inlägg nr.100

En linje att passera, tänk att jag redan har hunnit med 100 inlägg?!?
Vad har jag haft att skriva om i alla dessa inlägg??????
Det är jätte kul att blogga, vardagen tas till ett annat perspektiv för en själv. Det kan vara ganska uppfriskande att se på sin egen tillvaro med en objektivsyn....
Små problem och jobbiga vardagssysslor kan helt plötsligt te sig ur en humoristisk vinkling och då med en gång kännas riktigt behagliga, självironi är ett nyttigt inslag...;)

(Zinkbaljan jag nämnde igår, texten är inte på riktigt;)
men det hade varit lite festligt.....


Handbollscup/ Irstacup:en

Som jag nämnde i går så var det handbollscup hela helgen. Igår var Stefan och Mathilda där själv, men i dag följde även jag och Ida med.
Det var vinna eller försvinna som gällde och vi hade ställt in oss på att det endast skulle bli en match i dag...Detta pga. att tjejorna inte kändes så motiverade i går!!!!
Men ack va fel vi hade.....
Här blev det inte bara en match utan det blev 3 matcher och finalvinst i B-slutspel....*jippi*
Jag var så stolt hela dagen, vilka bra matcher de spelade, tänk va vi blev lurade från gårdagens spel!!!!

(En lycklig stund med bucklan i handen ;)




Väl hemma igen sken solen och det bjöds på lite trädgårdsarbete....



Tack för denna vecka/ Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0