lekfullt..

Vi har blivit med lekställning...;)

Nu när snön helt är borta så ska mycket i ordningställas...

Studsmattan kom upp redan förra helgen och i dag tillkom ytterligare en lekatraktion till våran " gigantiska;)" tomt!!!! Vilket snart är fullbelamrad;)..

Via ett par vänner kom vi över en härlig klätterställning för en " ynka spotsyvel"...

Det var ett redigt plockande och bärande för att förflytta denna pjäs från deras tomt till våran..

Det såg bra roligt ut när vi kom med detta utkikstorn på släpkärran....jag säger bara det varför välja husvagn? när man kan åka kungligt på semester med ett helt torn...jag ska rösta för detta i sommar, se om familjen är villiga;)--


(härlig eller hur;)

Det var ett redigt pillande med diverse skruvar...Stefan var händig och fixade biffen;)

Kikaren ska bli vårat nya fredags nöje, säga upp tv-kanalerna och istället glana på vad grannarna gör...;)...
top secret....

Medans vi satte i hop lekställningen var Ida hos våra gamla grannar i kungsängen så gissa om hon vart glad när hon kom hem och fick se vad som flyttat hem till henne;)


I går hade jag en försenad födelsedags middag för mor, syster med familj och mina kära vänner...
Jätte fina presenter och en härlig samkväll....
Här är en av alla...
 Som ni tidigar har kunnat läsa i inlägget vid trädgårdsmässan så har jag dreglat över dessa fantastiska betonglöv.....
Nu äger jag ett eget..*hi,hi*

Visst är det vackert ;)...

Kram och godnatt/ Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad fint det blev med lekställningen och lövet. Gudomligt. Per är ju en hejare på betong just nu håller han på att testa allt möjligt ska nog be honom göra ett löv till mig med. Kram och hoppas att vi ses snart.

2010-04-19 @ 09:29:30
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0