Mamma är här



(Fina paket från Village, vad var det i???)
I dag fick jag en glad överraskning när jag var på väg hem från jobbet......
Jo det var lilla mamma som ville gratta mig lite i förskott och det tyckte jag va en toppen idé.

Det spelar ingen roll hur gammal man blir det är alltid lika roligt att bli uppvaktad ;)
Vi grillade dagen till ära och det va super gott(mammas ord ;)...

Det lilla paketet innehöll detta fina halsband och det stora gav mig ett verktyg till att få harmoni och familjestruktur :).....kanoonnnn

Tack för i dag/ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

GRATTIS! Jag vet att jag är en dag tidig. Men då jag är så virrig tänkte jag att det är lika bra att passa på. Är du frisk nu? Hoppas det. Ses kanske på fredag?

Kram

2010-04-12 @ 21:25:21
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0