Mässan..


Äntligen hemma...

Ja så ska det kännas när man kliver innanför sin egen ytterdörr, eller hur!!!

Mitt hem är min borg, min fristad mot omvärlden;) och varför inte spä på denna känsla med ännu mera ideéboost..
För två helger sedan var jag ihop med syster på trädgårdsmässan och fick faktiskt inte nog efter det utan ville ha "lite" mer....
I hop med ett par vänner så tog vi våra fordon och lämnade uppsala län för ett besök på kistamässan..;)


Där fick vi se enheldel matnyttiga saker, kunde ha varit lite mer inredning enligt min smak, men helt ok.
Ida och lilla Emma pysslade i hop varsin robot hos äntligen hemma teamets hårfagraste medlem, Karin..
Båda tjejorna gillade att pyssla, vi fick också möjligheten till att bli uppdaterade av Mojje varför bananerna är böjda?
Mojje uppträdde och signerade skivor, Ida var mycket stolt över sin signerade skiva efteråt...
I bland kan det vara lite rörigt att ha med sig småbarn till sådana här tillställningar men jag tycker att det gick jätte bra, i över 3 timmar(tror jag) höll sig småflickorna på gotthumör, duktiga brudar.
Kvällen fortsatte i trevlighetens tecken;)
Helt spontant vart det grillning i hop med Ken & Marie...jätte fin kväll och mysigt sällskap.
Det är kul när det finns utrymme för spontanitet;)

Nää...nu skiner solen ute och jag ska på med gummistövlar och tvättabilen...de ni;))))
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad mysigt! Jag saknade dig i fredags. Hoppas att du kommer ner snart igen och kör med oss. Kram

2010-04-26 @ 15:18:35
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0