Orkeslös..

I bland känns allt ljust och lätt....det kan visst påverkas en hel del av vädret men inte alltid!!!

Lika härligt med dessa lätta och bara härliga dagar är det tungt och jobbigt de dagar som bjuder på motsatsen. Det vill säga, de dagar då du skulle kunna ha bjudit din halva arm mot att åter få dra täcket överhuvudet och vänta...på en lätt dag!!!

I dag var det defenetivt inte en lätt dag, det var inget särskilt som gjorde denna dag så "olätt"...den bara var det. Redan när alarmet på klockan väckte mig så visste jag....!!!!!

I dag blir det till att hålla huvudet högt, tänka possitivt (super enkelt).....

 
Jag hade gärna varit i denna lilla eka...och njutigt av "egentid"......

Hoppas att eran dag var bättre/ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Det är klart att du ska vila om det känns så.

Maja har feber så jag blir hemme med henne i morgon. Krya på dig så ska jag försöka ladda till pumpen i morgon. Kram

2010-04-08 @ 20:16:51
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html
Postat av: Tina

Tänk "livskraft" :-)

Stor kram

2010-04-09 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0