Snö?????

Jag kan bara uttrycka min reaktion i morse med...öööööööö!!!!!?????!!!!!

Vem eller vad kan ha en sådan dålig humor så att det åter börjar snöa????

I går var det ju kanon väder och i å med detta bestämde Ida och jag oss för att det var dax för inköp av vårens gympadojor;)...

Köpglädje är tydligen smittande för trots dåligt väder eller kanske pga. dåligt väder så följde både Stefan och Mathilda med även en kompis till Mathilda.

"Vi rullar bilen" ställde in färden till outleten i barkarby.
Både stadium och intersport fick finbesök av familjen virvelvind. Och med varsin kasse kom vi alla ut med nöjda miner;)
Ida fick gympadojor i st.31...hjälp hon är snart ikapp lilla mamman som försöker ståstadigt på sina 35:or.

(Lillstumpan använde sina nya skor på direkten, vilket syns;)
Steffe uppgraderade sina träningskor(ännu mindre orsak till att han inte ska träna!!!;)

(sorry, ser att bilderna inte är så skarpa!!)
och Mathilda fick även hon tag i ett par vårskor. Själv nöjde jag mig att inköpa nya träningsstrumpor...!!!
Mamma är lik sin mamma!!!!!! 
/Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0