affro+ röj

Har någon testat Affropasset på satsa????
Suuuppppeeerrrrr KUL och hjälp va jobbigt, känner redan nu att jag kommer att ha en fruktansvärd träningsvärk i morgon..*gulp*....
Tog mig i kragen efter en ganska slö semester.
Svettig som en "säger inte vad" kom jag åter hem efter denna glädje kick. Och va finner jag....
Maken har börjat RÖJA!!!!
Gamla arbetskläder slängs bort, garderober struktureras osv...
Ofta tycker jag att vi har lite olika uppfattningar om hur ofta det ska städas hemma. Men när han kommer i sina röjar stunder...du är jag så lycklig..;)
Vi är i just denna stund exakt på samma nivå...
Mee love him <3


Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt med affrodans. Inte min typ av träning men vet många som gillar det. Själv har jag pump ikväll kommer jag få se en härlig brunbränd Pia på passet? Jag har sagt till kocken Per att boka in en middag så även jag väntar på en inbjudan. Men den kommer jag lovar! Kram

2010-08-16 @ 08:26:25
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html
Postat av: fia

afron är urkul..... :)

2010-08-16 @ 16:09:18
Postat av: Marie

NU har jag tagit tag i det och hört av mig till Cattis. Skriver in mig i morgon. Vem vet, jag kanske hänger på dig och dansar järnet nån gång...



Kram, M.

2010-08-17 @ 00:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0