2:a advent



Önskar alla en underbar 2:a advent...

I dag var det julmarknad uppskrivet i almanackan.
Rasmus klass håller på och skramlar till en avslutningsresa till nästa termin då de ska avsluta sin 9:e klass..
Det såldes hembakade bullar, matbröd och julgodis som bara den ;)..

När detta var avslutat tog jag med mig Mathilda på lite julshopping..
Det är mysigt med lite egentid..när vi är själva har vi så mysiga diskussioner och jag tycker om att få ta del av vad som händer runt henne <3

Avslutningsvis så hade vi advensfika ihop med våra vänner Ullis & Niklas ;)
Mysigt!!!!

/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas vi ses ikväll. Du kanske ska vara med mig? Hoppas, hoppas.Kram

2010-12-06 @ 16:17:14
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0