Dela med sig...

Bloggvärlden blir bara större och större. Den man minst anar har blogg och bjuder på sitt liv...
Vad är det som gör att vi väljer att blogga????

I dagens samhälle är vi överrösta med medialafunktioner...
Det är I-pod, I-phone, mobiler, mail, blogg, twitter....ja hur mycket som helst!!!!

Förr kunde vi nås om vi var hemma när det ringde
, hos vissa fanns det telefonsvarare så att man kunde lämna ett medelande
om inte var det bara till att åter ringa....

Som barn fick man alltid höra av sina föräldrar att det är fint att dela med sig...
Hade du en fin leksak eller något godis så själv klart skulle dina vänner få låna eller smaka..


Det är kanske därför vi väljer att blogga?
Det är fint att bjuda in kända som okända människor i sitt liv...
Dela med sig av tankar, funderingar, inredningstips osv..


Jag väljer att blogga för jag tycker om att skriva av mig..
Det är kul att printa ner mina funderingar att dela mitt liv med er
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Och vil gillar att vara en del i era liv...många

kramar och pussar. Krya på er (Ida och Matilda)

2010-12-09 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0