Hemma..

Vad är det som gör att vi väljer att gå i Ide på vintern????
Jag känner att jag lätt kan sålla mig till björn släktet...
min sociala sida läggs helt åt sidan och jag boar in mig i hemmets varma vrå;)...

Den sociala sidan fylls till brädden bara på jobbet, det är full speed varje dag.
 Massvis av samtal samt nya möten med spännande människor..
Kanske är det därför som jag låter telefonen vila på kvällarna?
Inte för att jag uppskattar alla fina människor som finns i min närhet....jag älskar att samtala och träffas..
Det är bara min egen initiativ förmåga som blir en aningen förlamad så här vinter tid.

När jag sätter mig i bilen på väg hem så känner jag att jag ska ta och ringa...men så är det mörkt och jag lider av dåligt mörkerseende...hmmm....
Vid hemkomsten är det bara dax för att färdigställa familjens middag, skjutsa till träningar och vardags sysslor i hemmet, plugga med alla 3 barnen och om jag har tur så blir det en sväng till gymmet!!!

Det är jätte vackert ute och visst är julen en mysig högtid ...
Men jag längtar till våren, allt blir så mycket lättare..
Då känns det fortfarande ok att sticka i väg på en snabb fika efter middagen. 
Bilresan hem får en socialfunktion då jag tar chansen att prata med mina vänner..

(En sommar bild på Ida för en herrans massa år sedan;)

Hallå.....våren...kom fram/ Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0