Laddar för stryk..

I kväll blir en kväll som kommer förändra mitt liv..
ha,ha....jag kommer att manglas, plågas och förnedras!!!!

Vad som händer???

(Linneá Thorstensson sv damlandslaget)

Jo den årliga mamma möter barn match i handboll äger rum...

Tidigare år har jag tyckt att det har varit en söt och fin avslutning.

Men nu.....ett gäng superstarka 13 åringar mot oss mindre tränade mödrar..

En till sak som gör att jag skakar i knäna är det att 95% av laget är minst ett huvudlängre en mig..
Ha,ha!!!!
Återkommer med en rapport från akutmotagningen där jag har bokat enkelrum i natt

/kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Hur gick det? Eller har du inte blivit utksriven än? Kram

2010-12-21 @ 12:53:24
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0