Ny start..

De sista dagarna börjar rinna i väg på även detta år...
Ofattbart att det redan har hunnit passera ännu ett år!!!!
Igår tänkte jag ge mitt nyårslöfte ett försprång....
Det har blivit väldigt lite träning den sista månaden. Både för att det varit så ofantligt massa annat på schemat och så har jag brottats med en envis förkylning.
Nu är förkylningen besegrad och tempot har lugnat ner sig :)

Typiskt lilla mig så går det ju inte att starta lungt, nej här ska det trimmas i 190 :)..
Och eftersom jag länge har varit på väg att ta ett av bodypump passen för Petra tyckte jag att det satt väl på sin plats att börja där!!!!

Kanoon pass, Petra får oss alla i gruppen till att kämpa ordentligt.
Det var skönt att ge musklerna en omgång..
Men i dag!!!!!

Jag skulle vara i stort behov av denna rosa lilla skönhet :)...
Tack Petra för en start i rätt riktning..
Jag antar utmaningen inför 2011
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Välkommen. Jag tror att 2011 är vårt år Pia. Nu kör vi ända in i kaklet. Det var super skoj att ha dig där. Kram

2010-12-28 @ 16:02:36
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0