Åter på benen.....

Hjälp va man kan bli tagen på sängen i bland.....
I onsdags när jag var på väg hem från jobbet så kände jag att jag börja må lite dåligt. Eftersom jag visste att jag skulle ta Ida till ridningen vid 18 tiden så ringde jag den äkta hälften och förberedde honom på att jag skulle nog inte klara av det eftersom jag kände mig så vissen...no problem....men sen när jag kom hem......HERRE GUD!!!!!!!.....jag var helt övertygad om att det var på detta vis jag skulle "gå vidare på"...jag vart så magsjuk....som en liten sparvunge vacklade jag mellan badrum och sovrum....det var så synd om mig. Stefan hoppade in som den barmhärtiga sammariten och gav mig avslagen cola och nyponsoppa..;)
Så efter att jag nu har sovit i över ett dygn är jag åter på benen dock lite klenare...men i rätt riktning. Den här boken låg jag och små gluttade i då jag var vaken, super bra bok/Kram Pia



Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Stackars dig....nu har väl det ena avlöst det andra. Hoppas att du blir helt frisk nu från förkylning och dylikt och att dom andra i familjen inte nu blir magsjuka.



Kram från alla oss och hälsa familjen, vi vill komma ut och hälsa på någon dag. Jag ringer imorgon och kollar hur ni mår

2010-02-12 @ 09:32:22
Postat av: Pia

Tack för omtanken Anne-lie! Ja i bland tycker man aldrig att det tar slut, vi brukar annars ha turen med oss och vara friska...men denna vår är det omöjligt :(.....Vill jätte gärna träffas, vi hörs som sagt till helgen kram på er allihopa ;)/ Pia

2010-02-12 @ 10:27:26
URL: http://familjenvirvelvind.blogg.se/
Postat av: Therese

Usch stackars dig, skönt att du känner dig bättre.

Fin bild på våra "små" tjejer häromdagen. Ha en jätte trevlig helg och krya på dig! Hälsa familjen, kram

2010-02-12 @ 11:38:04
Postat av: Tina

om du får låna min nya tidning...får jag låna din bok??? ;-)

Skönt att höra att du mår bättre. kram

2010-02-12 @ 22:46:56
Postat av: Pia

Du får självklart låna den boken om du vill och jag vill gärna titta igenom din tidning ;))/ Kram

2010-02-13 @ 13:09:05
URL: http://familjenvirvelvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0