Fredag...

Jag tycker att det är härligt när man får möjlighet med spontana middagar....
Oftast har man varje kväll eller helg planerad, ska man träffa vänner så har man hunnit boka upp varandra sedan länge. Allt är oftas väldigt utstakat....
Därför tycker jag att det är urhärligt när man någon gång ibland får in en spontan träff. I dag hade vi inga större planer för kvällen utan vi skulle äta någon godmiddag hemma bara och se på lite let´s dance. Men roligt nog så vart det inte som vi trodde utan slutade med att vi istället var på middag till våra vänner Jonas & Marie. Det var en jätte trevlig och lugn kväll med god mat. Dock var vi tvugna att åka hem i ganska bra tid för imorgon ska Stefan åka upp till Gesunda och hämta hem Rasmus och själv ska jag på match ihop med Mathilda. Kvällen bjuder som ni redan vet på en rolig fest ;).
Det ska bli så härligt att få träffa min Rasmus igen. Han har haft det kanoon i två veckor med skidåkning varje dag. Men lilla mamman har saknat sin son och tyckt att det varit lite svårt att släppa kontrollen. Det har varit nyttigt men svårt, tur att han kommer hem imorgon/ Kram Pia

En bild som inger hopp om att snön faktiskt snart kommer att ses som ett minne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0