Förgyller en lördag...

Hjälppppp......vi har hamnat i sjukdoms träsket!!!!!!
Nu när jag börjar bli piggare har dessvärre både Stefan och Mathilda drabbats av samma magsjuka. Stackars dom. I bland känns det som man verkligen inte kan bli kvitt bakterier och bacilusker...hopplöst.
Den inbokade tjejkvällen hemma hos Carro får jag tyvärr hoppa över det blir till att förgylla lördagen hemma och pyssla om sjuklingarna. Jag håller på och spånar lite på vad jag ska ha på mig nästa lördag då det vankas fest för Ullis som fyllde år tidigare. Det är röda mattan tema och jag googlar lite för att komma upp med lite ideér. Vad tycker ni om dessa till exempel...nog kommer jag att sticka ut i från mängden ;)))

(kanske inte de skönaste att gå i..)

Nja...jag vet inte riktigt om det är min stil....

Jag får fortsätta att gnugga ideéknölarna ;)/ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Såg igår att resten av familjen åkt på maginfluensa, stackars dom ! Vi får se om ni är på fötterna nästa helg. Ha en bra vecka och hälsa alla så hörs vi

Anne-Lie

2010-02-14 @ 20:16:12
Postat av: Pia

Hej Anne-lie, ja vi börjar känna att vi kan det här nu, dax för oss att bli friska. Hoppas att du och familjen mår bra/ Kram Pia

2010-02-14 @ 22:49:44
URL: http://familjenvirvelvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0