Inser att jag inte är snabb...;)


Var tvungen och visa bilden jag fick möjligheten att ta i går....
Visst är det vackert när solen skiner på den vitasnön...men du.... det är något som gömmer sig där.
Undra hur dessa utemöbler kommer att se ut i vår när snön smälter...."oohps"
Vi har visst inte tänkt på utemöblerna när vi höll på med byggandet av övervåningen......
Rasmus har hört av sig uppeifrån Gesunda.
Han var mycket trött men hade haft det jätte bra första dagen, jobbat i liften bland annat.
Gissa om han gillade läget när han på morgonen fick starta med att ta skoter upp till berget...."sjunde himlen".....;)


På vägen hem var jag förbi jakobsbergs centrum och som en balanserad och självförverkligande mor tog jag mig lite egen tid ;). -Thank you att de flesta frisörer har "dropp in" för man blir oftast lika överraskad själv när utrymme av tid ges för just egentid;) och då gäller det att passa på. Lilla Ida visar på sina kvalliteér för att kunna bli en bra fotograf som stor, hon fotade nyfriserade mamman innan vi läste godnatt saga.

Godnatt/ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Tina

Skönt att se att det inte bara är vi som fortfarande tror att det behövs möbler på altan ;-)

Superkul för Rasmus. Kommer han vilja komma hem igen????

Stor kram

2010-02-08 @ 21:27:52
Postat av: Pia

Ha,ha...visst ser det lite tomt ut ute om man fortfarande inte skulle ha kvar möblerna, ärligt jag röstar för åretrut möblering ;). Finns risk för att jag kommer få muta unge herr´n för att han ska vilja återvända till verkligheten/ Kram

2010-02-08 @ 21:34:43
URL: http://familjenvirvelvind.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Jag hittade våra möbler ute i söndags oxå...där hittade Johan mig sittandes i solen istället för att skotta parkeringen så vi kan ställa bilen någonstans.

Eve blev "bara lite" avundsjuk på Rasmus, hon ska praktisera på Peak i Outlet så vi har väl inga pengar kvar efter hennes vecka.

Fint kort Ida tog på sin söta mamma, jättefin frisyr och är färgen lite rödare än vad den brukar vara?

Kram

2010-02-09 @ 15:27:41
Postat av: Pia

Du Anne-lie det gjorde du rätt i att sola istället för att skotta ;))).

Peak....det är väl väldigt frestande för en mode tjej som Eve ;)..hon är lika fin i allt.

Att håret är lite rödare beror på att ja la på lite "värme" när jag fixade med kortet. Tyckte att jag såg lite blek ut annars ;)))/ Kram på er

2010-02-09 @ 18:26:37
URL: http://familjenvirvelvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0