Inte en lugn stund...;)

Nu när vi börjar bli piggare behövde vi aktivera oss...

Ida utmanade mig i spelet"kängru"....vem skulle vinna flest kängruar????
Förberedelser inför spel start.....men kommer mamma att fatta hur man spelar?

Ida förklarar och förklarar men......förkylningen verkar ha tömt min förmåga att få in ny information...

Ida förklarar ytterligare en gång och nu med skärpa i tonen...-"kom igen nu mamma"...


Japp det var bara till att skärpa till sig och börja spela.

Inte helt otippat så vann Ida första om gången.....;)

Men skam den som ger sig, när lilla mamma väl hade tagit in spelreglerna så lyckades även jag vinna.


Imorgon är det åter dax för skola/ jobb för Ida och mig. Vi behöver komma ut och röra på oss och känner oss så pass friska att det ska gå bra/ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Tina

jag har full koll på er, nu behövs det ju inte ringas ;-)

Skönt att se att ni mår bättre. Stor kram Tina

2010-02-02 @ 20:01:05
Postat av: Pia

Hallå där syster yster...;)))).....inte sluta ringa...vi har ju alltid så mycket att prata om/Kram

2010-02-02 @ 22:41:11
Postat av: Tina

Säger bara en sak - bygglov!

Josef franks tapet - eldblomma.... inte bara jag som har den som favorit :-) Kram Tina

2010-02-03 @ 08:12:44
Postat av: Pia

Svar Tina: Hi,hi...vilken tur att du har stödet med dig...vad det gäller tapeten....mångfald av smak är bara bra. Jag tycker att du ska våga med den tapeten någonstans där hemma ;)))/ Kram Pia

2010-02-03 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0