Laddad med salva...

Har varit och besökt vårdcentralen i dag. Det resulterade i en ögonsalva. Jippi...kanske inte det roligaste att handla. Men i dessa dagar är jag glad för allt som kan göra mig bättre. Jag skulle kunna jobba i morgon igen som vanligt, bara ingen petar mig i ögonen ;). Får skaffa mig schysta solglajor för att matcha den röda och svullna tonen runt ögonen....nä allvarligt talat det ska bli skönt att åter få struktur och komma ut lite. Hoppas att ögonen ska ha blivit bättre tills på lördag då det vankas fest. Annars får jag kanske just satsa på solglasögon. Turligt nog är det ju "rödamattan" tema och vilken kändis bär inte solglasögon varesig det är dag eller nattetid...det finns alltid lösningar.♥


Nu när jag har varit hemma har jag hunnit att skumma igenom en heldel inredningsbloggar och en som jag speciellt fastnade för är den här http://dreamhousecammy.blogspot.com . Jätte mysiga inspirations bilder tex.


Sitter också och googlar efter ideér till den kommande altanen som ska byggas.
Det här såg ganska mysigt ut ;)

/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Längtar till att få inviga eran nya altan i sommar...stor och vräkig ska den vara för att göra alla grannar avundsjuka :-)(som på sista bilden)

Kram

2010-02-18 @ 11:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0