Längtar...

I sommar kommer en av mina drömmar gå i uppfyllelse....Jag ska åka långt bort på semester. Besöka ett fantastiskt land, som oftast är ett resemål på vintern men även underbart på sommaren (något många inte tänker på). Det allra bästa med denna semester är att jag ska få uppleva allt detta underbara i hop med min familj, min systers familj och min kära mor.......Vart vi ska åka????



Vi ska till THAILAND....!!!!
Denna tanke får mig att stå ut i vinterkylan. Jag vet att det kommer bli varmt och underbart.
/kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh vad härligt. Förstår att du orkar med vintern. Själv planerar vi Vimmerby igen. Inte lika tropiskt som Thailand men ändå rätt ok om vädret är ok det är ett lotter i Sverige som alla vet ;-). Kram

2010-02-26 @ 07:34:22
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html
Postat av: Pia

Du Petra ;))). Vimmerby är jätte mysigt, skulle gärna göra det i år igen. Ida älskar det och det kommer Maja också göra. Ha en underbar helg /kram

2010-02-26 @ 18:20:51
URL: http://familjenvirvelvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0