Romantik...

Fredag,fredag,fredag....la,la,la......vågar knappt säga det högt så jag viskar det ;)..."vi har varit friska i över en vecka".....underbart!!!!!!
Det har varit en bra vecka om jag ska summera den.
Barnen har haft sportlov och med så mycket snö som vi har just nu så har ingen proppsat på att vi ska iväg och åka skidor. Tur, för då slapp jag få dåligt samvete för att jag var tvungen att jobba. ´Det är inte alltid bra att räknas till den unga skaran på jobbet, en av nackdelarna är hur många semesterdagar jag har rätt till. Det är ett redigt pyssel att få 25 dagar att räcka både under jul, sportlov, påsklov, semester osv. då får man tyvärr göra prioriteringar över när dessa dagar ska utnytjas.
Men de har haft det bra trots det. Rasmus har tjänat en liten extra hacka som barnvakt till Ida under torsdagen och i dag fredag. Det gick kanoooon, inga problem alls.
Så alla barnen har faktiskt varit lediga under sportlovet ändå ;) (de börjar bli stora).....

I dag överraskade min älskade man mig. Det mest romantiska är att vilja ge en överraskning när det överhuvudtaget inte finns någon anledning till det.
Och bara så där gav han mig dessa underbara trerosor (betydelse:jag älskar dig)...
När jag frågade vadan detta???? Svarade han att det är för att han tycker att jag är så fin....

Jag blev så glad och smickrad. Mycket vacker handling/ puss älskling*ler*

Nu är det dax för "let´s dance" heja Claudia........./ Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0