Säger bara Twilight..;)

Gissa om jag fick en schyst reaktion i dag när jag kom till jobbet.

Salvan till ögonen gjorde att det för min del kändes mycket bättre, dessvärre såg jag i stortsätt ut som denna lady i twilight;)......
Ögonen var en aningen missfärgade men det är ju mode med vampyrer så jag får nog se mig som rätt inne;)).
Det var skönt att komma i väg till jobbet igen. Men ganska skönt att börja med en kort vecka på två dagar.
Lördagen ska kanske gå i twilight tema...hmmm...ganska ok tanke faktiskt/ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

En varulv med solglasögon....du kommer se coolast ut på festen imorgon.

Hoppas att du är på bättringsvägen, och resten av familjen också för den delen.

Ha en skön fredagskväll så hörs vi

Kram

2010-02-19 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0