Sjukstuga/ bakstuga

En väldigt lugn dag blev hela måndagen. Ida sov största delen och faktiskt lilla mamma också ;).
Men fram åt eftermiddagen vaknade vi till....
Ida började smått pyssla i en barbie tidning som jag köpt till henne för att göra henne lite piggare. Jag minns från när jag var liten att jag tyckte det var så mysigt att få en krya på dig tidning från mamma, som en liten bekräftelse på att det faktiskt är "synd" om mig. Och därför vill jag göra likadant till Ida, uppskattat ;).
Själv vart jag lite sugen på att prova mig på att baka cupcakes...alla pratar om sina -cupcakes....och jag tänkte att nu ska även jag baka dessa....;).
Kan säga att Stefan skulle nog inte ha något emot om jag skulle vara "hemmafru"..;)
Middagen står på bordet när han kommer hem och en liten bakelse till kaffet.
Själv tror jag att jag skulle få PANIK om jag bara såg husets väggar...hjälp...
Det får räcka med vissa dagar så som nu ;)

Betyg av cupcaken: smarrig men mäktig, det räckte gott med en ½.
/ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Mmmm ser gott ut. Kan du inte lägga ut receptet? Hoppas att ni blir friska snart så att du kan komma ner och träna lite. Kram

2010-02-16 @ 20:13:29
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0