Vab....


Snorigheten höll i sig både för Ida och mig.
I dag var vi tvugna att stanna hemma för att kurera oss.
Jag har även tagit kontakt med vårdcentralen i för att kontrollera Idas ögon. Hon klagar fortfarande på dem och jag vill försäkra mig om att det inte finns kvar något skräp från tidigare som retar ögat.
Medans vi väntar på att få kontakt med vårdcentralen så ligger vi huvud mot huvud i hörnsoffan.....stackars oss ;)...ganska mysigt om jag ifrånser pappershögen med använda snorpapper ;)))


Här var vi lite piggare. Mamma och dotter i samma frisyr. Kampanj pris 2 för 1..hi,hi...;)
/ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Krya på er. Vilka fina bilder du tar. Ta hand om er och se till att komma på fötterna snart. Kram

2010-02-01 @ 19:43:34
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html
Postat av: Pia

Hej Petra!

Tack för omtanken,kram på er också/ Pia

2010-02-02 @ 07:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0