Åter vab



En klarhet vaknade i mig i går vilket jag länge har haft mina misstankar om.....
En mamma kan aldrig bara VARA...när hon vab:ar eller själv är sjuk. Något som pappor inte direkt har något problem med....att bara VARA...alltså...;)

Vilken tur att vi gjorde i ordning bänken i tvättstugan i helgen. Då kan jag stryka torra kläder medans resten hänger på tork innunder. Praktiskt.

För att höja statusen på att jobba i tvättstugan så måste jag självklart fylla den med lite "lull,lull".

Gamla tvättbrädor blandas med gamel morfars vackra redskapslåda, öskar till båten osv.

Glädjande nog så börjar vi känna oss lite piggare i dag, ska dock gå ytterligare en rond mot vårdcentralen i dag.
/ Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0