Dax för fredagsmys......


- Nu är det dax för fredagsmys om det så är det sista jag gör....;)....la,la,la
Nedrans reklam ginglar som fastnar inne i skallen...men hur jag än försöker undvika så kommer jag helatiden på mig själv gå och gnola...-"nu är det dax för fredagsmys".

Och i dag är det faktiskt dax för fredags mys hemma hos oss. Även fast snabbmat inte riktigt är min grej så unnande vi oss en pizza även denna fredag, håller på och betygsätter alla bålstas pizza hak. Och jag tror att vi i kväll utsedde vinnaren...(fanfar..tuteli, tut) "Infra pizzerian". Alla var vi nöjd och tyckte att smaken var klart godkänd!!!
Som en bonus till helgen så kan jag även medela att vi har nu sett livstecken från pappan i familjen. Stefan såg ljuset men återvände ;), det är vi glada för. Alvedon förpackningen är nu slut, bisolvonen har endast någon enstaka ml. kvar på botten. Och jag tror att han är på bättringsvägen.




Kollade in let´s dance i kväll (drömmen är att någon gång få vara med själv..)
Gillade verkligen Claudia´s nummer. Hon är ju sten cool. Håller tummarna för att de kommer att vara kvar länge under tävlingen.
Nu är det dax för att natta sig. Trots att det är helg i morgon så blir det absolut ingen sovmorgon. Flera matcher i handbollen och samtidigt ska vi ha cafeét. Måste hinna baka en socker kaka tills kl.09 ...katzing!!
/ Godnatt kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0