Handboll, handboll och ja varför inte handboll.....


(på bilden: Mathilda. Fotat av: Mathilda)

Trodde att jag skulle gå under i morse. Vaknade med ett ryck och trodde att vi hade försovit oss. Eftersom jag var inställd på en riktig handbollsdag så var jag rädd för att börja med att missa första samlingen.
Helt vimsig i huvudet och matt i bena tog jag mig upp oviss om jag hade hört väckarklockan eller inte?
Rutinmässigt satte jag igång kaffebryggaren etc. innan jag kollade klockan........03:10!!!!
Hmmm....
lite för tidigt! Förstod då att något vi absolut inte hade gjort va att ha försovit oss.

Lycka att åter få krypa ner i den varma sängen och veta att jag får sova ett antal timmar till ;).

Dagen bjöd senare som väntat på en riktig handbollsdag!
Det är roligare att titta på handboll i den här nivån är när man ska kolla in handbolls EM på tv.
Totalt 3 matcher var inbokade.

1:a matchen vann BHK (alltså vi) mot skånela
2:a matchen mot Rimbo förlorade vi med 12-14.
3:e matchen väntar vi fortfarande på att den ska spelas. Går av stapeln nu i kväll.
Det är snart dax för mig och Ida att pallra oss i väg till handbollshallen och heja på.
Håll tummarna för att det går bra.

Just det mamma ringde och frågade om vi var hemma i morgon hon ville komma över.
Tog tillfället i akt och bjöd över henne på middag, hinner inte ses allt för ofta så det gäller att passa på ;).
Hon sa att hon hade en present/ överraskning till mig/ familjen...spännande...vi får se vad det kan vara.
Jag blev mycket nyfiken!!!!

Ha en bra lördagkväll/ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Hej på er,Pia du har för mycket att göra !! Hoppas att du orkade hålla dig vaken på sista matchen, hur gick det för Mathilda och hennes lag? Hoppas att middagen med mamma blev trevlig.



Kram, ses snart hoppas jag

2010-01-24 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0