Fredag är en underbar dag.....

Tänk att allt känns så mycket enklare en fredag. Visst kan man vara trött på jobbet men till skillnad mot de andra vardagarna så tar man problem och trötthet mycket lättare. Man skrattar åt saker som blir fel och känner att "what ever....." Det är ju ändå fridag i morgon.
Jag älskar fredagar. Och tack å lov för att det är fri dag i morgon för jag tror att jag är invalid......!!!!!!!!!!
Det spelar ingen roll vilken muskel jag än har behövt anstränga i dag, jag har hela tiden haft värk....
Känns som jag har fått reumatism i handlederna och fingrarna för varje anspänning om jag så bara ska dra upp en dragkedja så har det värkt. Funderar på om jag ska bli stöd medlem i reumatiker förbundet ;)...jag förstår dem!!!!!!!

Fortsätter med att visa lite bilder hemmifrån i dag blir det Idas rum....
Som ni säker redan har gissat så är rummets färg självklart rosa

 



Barbie dockan är faktiskt från mormor.....

En kista är bra att förvara saker i...

 


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ida, det är sååå fint med rosa i ditt rum. Hoppas att du trivs i ditt nya rum som pappa har byggt.



Kram från Anne-Lie.. hälsa dina syskon

2010-01-30 @ 22:10:46
Postat av: Pia

Hälsningen framförd, hoppas att det är bra med dig och familjen./ Kram

2010-01-30 @ 23:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0