I går var vi och inventerade lite....




Innan vi var på tonårskalas i går så hann Ida och jag inventera lite på KIDS avdelningen i kista centrum.
Där hade de fått ett tillskott med en barnmöbelavdelning.....wow.
Både Ida och jag gillade verkligen vad vi såg.
Funderar lite på om vi ska slå till på den sänghimmelen som visas på bilden ovan.
Ida är en riktigt prinsessa som älskar allt i rosa och gillar att klä ut sig till en.. Vi får fundera lite till. Kan rekomendera att gå in på denna hemsida om man vill hitta roliga detaljer/ möbler till barnrum: www.cilekmobler.se



Kommentarer
Postat av: Petra

Vad fin den är. Klart att du ska länka. Visst är det roligt när man har börjat kan man nästan inte sluta. Jätte fin jag lovar att följa den. Sängen var jätte fin klart ni ska slå till. Kram Petra

2010-01-17 @ 16:46:59
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html
Postat av: Anne-Lie

Åhhh vad fiiiin Ida är var Amandas första kommentar när hon såg "prinsessan" Kram från Amanda <3

2010-01-22 @ 19:48:39
Postat av: Anonym

Va kul att Amanda gillade bilden, visst påminner hon lite om den där "Dame Edna" (tror jag att han kallade sig för). Skämt å sido ja Ida är jätte fin !!!/ Kram Amanda <3

2010-01-23 @ 00:16:18
Postat av: Tessan

Vilken härlig prinsessa, jag bara ler:=)

2010-01-23 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0