Lördag....åter fixar dag...



Varje helg innehåller något pyssel.
I dag har vi fixat till bänkskivan i tvättstugan samt hylla över sängen.
Bytt handtag till garderoberna även köksöns lådor har blivit med handtag ;)
Det känns bra när varje pusselbit faller på plats allt eftersom.
Ett vackert och slitet R dekorerar hyllan över sängen. Jag är himla förtjust i bokstäver, de kan vara mycket dekorativa.

På kvällen var vi till Ullis & Niklas våra goa vänner på middag, super mysigt.
Ullis är super på att laga mat och bjöd i kväll på rostade klyftpotatisar, lammracketar/ biff och en underbar sallad.
Mums.....kanooon gott.
Själv är jag lite skraj för att våga mig på att laga till lamm, men Ullis säger att det absolut inte är svårt.
Ska ta mod till mig och försöka någon gång, för det är så gott./ Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0