Måndag hela veckan......


Vill hälsa även denna nya vecka välkommen.
Veckorna bara rusar i väg och vi har redan entrat v.4. Tyckte att vi nyligen firade nyår och avlade hoppfulla löften...
Löften är till för att brytas har jag hört men detta år har jag fortfarande mina under kontroll.
1. Bli en lugnare mamma
Barnen har äntligen vant sig vid att det inte är KARAMBA direkt när något händer utan att jag andas lugnt 10 andetag innan jag öppnar munnen ;) )
2. Att börja träna och unna mig egen tid....
Har verkligen tyckt att det är helt underbart att komma igång igen, det vart ett visst bortfall förra veckan när Stefan var dålig men nu tar jag i igen.....jippppiiiii

I dag var det åter dax för det härliga dans passet, stegen känndes ännu lite lättare att få ihop ;)
Även den svåra delen med high speed, korsade fötter och Fredda Stair armar...goood dame I´m good ;)

Finns det någon annan som håller på att kämpa med nyårslöften?, kommentera gärna så kan vi hjälpas åt att få dessa att hålla/ Kram Pia 


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag kämpar också med mina nyårsförslag vill inte kalla det löfte för det är aldrig bra om man inte fixar det löften är ett stort ord tycker jag. Men det går bra även för mig. // Petra

2010-01-27 @ 08:16:22
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0