Svett, dans och glädje....



Måndag, måndag....ja varför känns alltid denna veckodag så "jobbig"? Förra veckan var en riktig lyxvecka, jag hade semester både på måndagen och torsdagen. Det var kanon, att få ledigt även mitt i veckan gjorde att jobbet kändes mycket enklare. Dessvärre går det inte att lyxa på samma sätt varje vecka.......
Den här måndagen flöt på ganska lungt och smidigt trots allt. Mathilda hade sin första dag på futurum skolan och hon hade tyckt att det kändes bra, inte alls som att det skulle varit den första dagen, glädjer lilla mamma att höra ;)
Själv hade jag bokat in mig på dansaerobic med Cattis. Shitt....svetten bara ran, men jäklar va kul det va. Musiken var toppen och dansstegen var svåra/ utmanande men tillslut satt de. Ganska coolt när en hel sal får till rörelserna i exakt samma takt. Cattis dämpade belysningen den sista kvarten och sa åt oss att äga golvet!!!!
Gissa om vi gjorde.....;)) En sådan här avslutning kan få vilken måndag som helst att glöda.
/Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0