Vem är väl som lilla mamma...?

I dag kom min underbara lilla mamma över ;).

Jag var väldigt nyfiken eftersom hon ringde i går och var så hemlighetsfull, sa att hon ville komma över med en överraskning!!!

Vad kunde det vara?

Det vart en glad överraskning, hade aldrig kunnat gissa mig till detta.

Eftersom jag är så petig när det gäller strykning etc. men samtidgit tycker att det tar väldigt mycket tid så ville mamma underlätta för mig med en TOBI STEAMER...Wow...läckert det blir så slätt och fint. Jag måste helt enkelt steama lite i kväll...;)..så blev även strykningen en rolig upplevelse, tack gulliga mamma/puss




Känner att jag verkligen är i skrivar/ bild tagen i kväll ;).
Vill bara visa min vackra orkide som åter blommar. Har aldrig lyckats förrut men denna gång gick det.
Den har sin placering i det stora fönstret i badrummet, var samtidigt tvungen att inhandla en ny kruka till all denna prakt !!!




Med dessa bilder vill jag bara säga god natt/ Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0