bowling

Skratta först som skrattar sist.... Jag roade mig visst lite för mycket åt min älskade Stefans förkylnings period förrut....
Det straffade sig, för nu har jag själv dragit på mig en rejäl förkylning....snörvel....och rinnande näsa....suck :(...
Vi hade redan sedan i fredags planerat att familjen skulle inta bålstas badhus i dag söndag. Något Ida gladde sig rejält åt. Måste låta familje livet få ta lite plats också och inte bara allt fixande i huset,
Dessvärre började både jag, Ida och stefan (började om) bli förkylda i går. Och det blev bara värre i dag. Kroppen kändes helt utmattad och näsan rinnig. Därför lade vi om dags planerna och hoppade över badet, i stället tog vi oss en match i bowling. Rasmus hängde även han med (roligt). Han var grym på bowling, slog ut både mor och far med hästlängder. Ida gjorde även hon bra i från sig. Hade bara lite svårt att välja vilket klot hon skulle svinga i väg. Det fanns så många fina färger på kloten och hon visste inte vilken färg som var snyggast.....;)

Hoppas att vi blir piggare i morgon...!!!!!!/ Kram Pia

 


(foto av: Mathilda)

Ett äpple om dagen håller docktor borta.......ska nog baka en äppelkaka;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0