grattis..

Vill passa på att gratta min "lilla" prins i dag.
William fyller 6 år och nu är han riktigt STOR, snart en skolkille;)...
Kommer och grattar dig på söndag min going/Kram

Förövrigt var det en väldigt lugn dag i dag.
Har nämligen vab:at för lilla Ida som hade högfeber.
I natt när jag vaknade till av att hon låg bredvid mig så var hon kok het.
Tog en snabb temp och den visade på 40 grader.
Alvedon slut hemma så det var bara till att blöta handdukar och försöka svalka Ida med detta.
Febern gick ner sedan under dagen, med en ytterligare liten topp på efter middagen.
I morgon ska storebror vara barnvakt, han ser det som ett sommarjobb;)...
Ida mycket nöjd över att hon ska få ha brorsan för sig själv..






/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej

Här kommer en solig och varm hälsning från Kroatien. Här är det otroligt vackert och härligt.

Det är inte synd om mig då man kan sitta och arbeta i 30 graders värme och då och då ta ett dopp i ett helt underbart vatten.

Just nu är det flygstrejk så jag hoppas att jag kommer hem tills på söndag.

Stor kram från lilesyrran

2010-06-16 @ 11:57:11
Postat av: Petra

Krya på dig Ida. Pia, jag saknade dig igår på mitt spinning pass? Kram

2010-06-17 @ 08:31:34
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0