Paus

Jag entrade helgen med ett inplanerat schema i huvudet.

Här skulle det röjas på övervåningen i blivande badrum/ klädkammare..
Nu när altanen är färdig så börjar vi smått planera för kommande uppbygnation av övervåningen.
Men det blev inget av dessa planer......
Jag började nämligen med två träningspass på morgonen.
Först ett spinningpass vid 9:00 med Petra....
Super kul att det var Petra som ledde passet, hade tänkt ta hennes pump pass i går men avbokade det i sista stund pågrund av att jag var totalt slut och somnade istället
Petra hade ett super tufft program med massvis av härliga intervaller som verkligen körde musten ur mig...
Efter denna avrättning ;)..avverkade jag en halvtimmes core pass.
Jätte härligt att köra slut på sig själv och oftast brukar jag återhämta mig ganska fort efter avslutat pass men i dag var det stört omöjligt att ladda om...
Stefan och jag vilade en halvtimme och efter det slummrade vi i soffan och tittade på filmer..
Tur att Ida hade sin skolkompis Jocke här och lekte med honom, då fick vi lite ab´ndrum och hade möjligheten att verkligen ligga och slöa hela dagen..

Just nu hejar vi på england i fotbolls VM....det vart lite mer spännande när USA fick in ett kvitteringsmål i slutet av 1:a halvlek...jag håller tummarna för england, har jag någon som håller med????

(Bild:Robert Green englandsmålvakt i dag)
Trevlig lördag/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Du var super duktig! Kul att du gillar mina intervaller. Mina klasser bygger mycket på intervaller så svaret är JA, det är liknande pass på onsdagar. Hoppas att energin har kommit ikapp dig så du orkar göra en massa bra saker idag. Kram

2010-06-13 @ 09:18:04
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0