Cykel tur

I dag var jag tvungen att vab:a med Ida av olika omständigheter....
Turligt nog var hon så pigg så att vi kunde njuta lite av solen ute. På eftermiddagen hoppade vi på cyklarna och mötte upp storesyskonen ;). Det känns verkligen vårigt att cykla igen, jag blir så lycklig!!!!
Eftersom jag var hemma blev middagen färdig tidigt så strax innan kl.17, hade vi redan avverkat middagen. Kvällen kommer kännas oändligt lång;).
Vab:ningen gällde bara för idag, i morgon är allt åter som vanligt så varför inte passa på och njuta lite.
I kväll har jag bokat in mig på  ett danceaerobics pass. Får se om jag grejar koreografin bättre denna gång. Kände mig en aning lost förra veckan!!!


/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Hörde av Annelie att hon också har ont i hela kroppen. Kan ju bara bli bättre eller vad säjer du? Kram

2010-03-22 @ 18:49:37
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0