Det växer fram

Stefan har varit super duktig i dag. Tilllsammans med våran goa vän Ingemar har de hunnit gipsa i stortsett allt på övervåningen. Det enda som är kvar är taken. Kul att se hur det växer fram . Har tagit lite bilder;).

Stefan i snickartagen. Många gipsskivor blir det;)

Till vänster är nu ytterväggen till blivande badrummet uppsatt..

I frånse de div. prylar som ligger på övervåningen. Antar att vi snart gör ytterligare en rensning;)

Tillslut började kära maken ruttna på mitt fotande;)
Så jag fick helt enkelt tagga ner och istället bege mig till ett uppfriskande step up pass..;)
Det var kanooon, mycket med kondition och även enhel del styrka. Känner att jag åter är på gång nu. Detta pass var faktiskt det 2:a denna vecka. Nu ska jag pausa i två dagar för att på fredag efter jobbet vara med på ett "pump" pass som gulliga Petra leder som, hennes blogg kan du finna här.
Det ska bli jätte kul eftersom jag varit på väg så länge men inte riktigt fått till det med tiden, men nu på fredag så smäller det./Kram och godnatt Pia
Ps. nu ska jag gå och väcka den slitna snickaren i soffan och meddela att det är sängdax, så att han äntligen får sova;)...det har han ju inte gjort i över en timme nu Ds.


Kommentarer
Postat av: Petra

Du är min idol! Jag fattar int ehur du orkar med 3/4 personer hemma som ropar, frågar, kommeterar dig hela tiden. Jag satt tyst i soffan hela kvällen och när Per sa god natt njöt jag till 100% och bara log. Tvingade Dino att ligga kvar i soffan så jag fick lite mys och närhet. Ses på fredag hoppas jag hinner plugga in nya pumpen ;-)

2010-03-17 @ 08:05:18
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0