DM/melodifest

Lördagen var fullspäckad med handboll. Mathilda skulle spela DM i enköping med samling kl.8.
Hmmm.....turligt nog så var vi relativt pigga trots att det vart sent på fredagen hos Martin och Towe.

Det gick väl så där för handbollstjejerna....

Resultatet vart: 1 vinst, 2 förluster och 1 VO
Men det spelar ingen roll det jag tar med mig från detta DM blir den sista matchen mot HK-71.
Bägge lagen spelade en fantastisk handboll, snabb, juste och explosiv. HK-71 vann med en boll när det knappt var en minut kvar till slutsignal. Det var nervpirrande och jag skrek som en, ja vet inte vad. Ida höll för öronen och bad mig lugna mig;))  Mathilda min älskling du är för bra för att vara sann och ihop med de andra tjejerna var du kanoon. Jag är mycket stolt över min stora tjej;))!!!


På kvällen vankades det melodifestival;)


Tillsammans med Ullis och Niklas samt ett annat par så hejade vi vilt på våra favoriter!!!!
Jag röstade för Darin och Andreas.
Men Anna som vann tyckte jag också var helt ok/Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0