Full fart..

I dag var allt åter som vanligt. Ida åkte till skolan på morgonen och jag begav mig i snöyran till jobbet!!!!
Jag röstar för att det snart ska bli sol & värme. Någon som röstar emot????

Näää...jag tänkte väl;)

Kvällen var planerad in i minsta detalj...låter som en slogan från en Jönssonligan film..;)

Makaronipuddingen var redan halvt klar sedan igår så den gick snabbt att fixa till..

Ida hade haft både simskola/ skridskor i skolan i dag, men inte var hon trött efter det...nää...hem till kompisen Michelle och latja lite...enormt vilken ork dessa små människor har!!!
Rasmus hade boxning å vi lämnade samt hämtade honom till detta, likaså med Mathilda som skulle gratta en kompis i kväll..
Stessad för att allt skulle klaffa å jag skulle hinna med mitt step up pass som jag trodde började kl.19 så slirade jag runt med denna volvo för att placera ut barn åt alla håll och kanter.
När jag väl landade på sats för att träna så insåg jag att passet inte började förrän kl.19:30. Detta resulterade i att jag även hann med ett core pass precis innan...jag känner mig mycket nöjd!!!

Stötte på Petra efter passet;)....shitt jag trodde att jag hade fuskat lite snyggt i slutet av passet (när orken börjar tryta)..;))....men tusan också Petra såg att jag struntade i vissa rörelser....sccchyyyy.....inte berätta för Stefan Petra ;)))
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Pia du kan lita på mig. Jag såg att du väntade in de rätta tempot. Tror att du tyckte det gick för långsamt eller? Jag tycker att du är super duktig. Bra jobbat.

- Stefan du hakar väl på, på fredag? Jag antar utmaningen för det är väl ända sättet att få med dig på klassen. Men Stefan bara för att det är du så visst vi kör tyngst = starkast. Måste genomföra alla låtarna fullt ut eller hur?! Go Stefan! Ses på fredag då. Kram Petra

2010-03-24 @ 09:28:20
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0