God morgon

Härligt när solen skiner in genom de "välputsade"..hrmm....fönstrena. Och med ett vackert ljus visar på alla de vrår som jag i går trodde!! va välstädade, vilket i dags ljuset visade på att så va icke fallet..;)

Ja, det sägs att hellre lite skit i hörnen än ett innehållslöst liv???? Eller minns jag fel va det gäller det talesättet.

Jag ser det som så att eftersom vi har ett liv som är fyllt av rörelse och aktiviteter så är det omöjligt med välstädade hörn. Ni förstår att detta utlägg igentligen bara är riktat till mig själv för att jag ska kunna acceptera vardagen som den är (vilket är mycket svårt i bland).

Det gick väldigt snabbt att få upp Ida i morse eftersom hon hade fått nya kläder från lindex och dessa ville hon ha på sig omedelbart.
Det börjar tidigt att vi tjejer intresserar oss för kläder tror jag ;).
Ha en bra dag

(hon ser nöjd ut, ellerhur!!)

Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0