Grreeeaatttt...

Jag har kommit på hur min fredagar ska se ut här fram över. Det ska avslutas med ett träningspass för Petra mellan 17:30-18:30.Kanoon Petra;)
Jag har nu både innan jag blev sjuk och den senaste vecka testa mig fram till vilka pass jag vill satsa på som inplanerade veckoträningar och jag tror att för tillfället kommer detta att se ut som så:

Måndag: Danseaerobics (massvis av kordination, kondis och glädje)

Tisdag: Power step up (både kondis och viss styrka)

Fredag: Pump (massvis av styrka och uthållighet.

I framtiden vill jag även hinna lägga till ett spinning pass. Men jag ska först skapa mig en viss rutin över dessa tre utvalda pass;)

En utav fördelarna med att träna ett intensivt pass på fredagen är den att när jag väl kommer hem vill jag helst inte äta sötsaker eller sliskiga chips. Jag skalade mig morötter och dippade i stället och fixade lite vispgrädde till min fruktsallad. GI säger att grädde är ok, så jag köper den ideén;)
Jag kan säga att jag är trött efter veckan som gott men jag mår greeeaaat...precis som tigern i frosties reklamen!!!
Nu är det let´s dance och solsidan som ligger på lut för mig och la´familla. Sedan en kvälls tur med Snobbis och därefter sängen....god va skönt!!!
Hoppas att det ska bli fint väder i morgon för jag har planerat in en lång....lång...promenad med Snobben på morgonen./ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack själv det var kul att se dig igen. Måste säja att du tog i och kämpade mycket bra. Jag ska snart klä mig för en lååååång prommis med min Dino. Per tog Maja och fixade lite på Bygg max o.s.v. Kram ses på fredag igen!

2010-03-20 @ 10:37:09
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html
Postat av: fia

visst är det kanon att träna fredagar :)

jag kör crosstraining i jakan varje fredag....

kram till dig

/Fia

2010-03-20 @ 10:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0