Jippi....


 Arbetsveckan är nu över...pust..samma lättnad jämt.
Konstigt nog så saknar jag ju jobbet om jag är hemma för länge????....vi är en sådan fantastiskt rolig grupp som jobbar i hop. Totalt  olika och jag menar verkligen "totalt";) olika...men gud vilken underbar kombination.
Denna glädjen vi har och alla dessa skratt....o-utbytbart!!!!!
Men helg betyder ostrukturerad ledighet vilket jag personligen uppskattar till max.
Det bästa av allt...!!!!!...i morgon kommer min syster med familj ut till oss.
Bilden på de gulliga katterna vill jag tillägna min lilla syster;).
Hon är förutom min egna lilla familj det viktigaste för mig. Den som känner mig allra bäst och accepterar mig helt för den jag är. Vi är inte lika i tänkandet. Men våra olikheter gör oss till en oslagbar enighet.
Ska bli jätte mysigt att träffa dem i morgon .



Från det en till det andra jag vill börja dans bollywood...;).......röstade självklart på Claudia i dag!!!!
Min Favooooooo;) och Tobias........."suck"..........min gud!!!!!! ;)

(jag & Mathilda, pratar med syrran i telefunken)

Fredagen bjöd på den gröna linjen ;)...riktigt smarrigt!!!!
/Puss & godnatt/ Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0