Mars 2010


Våren börjar komma, ute kvittrar fåglarna. Snön bildar smältrännor av porlande vatten. Barnen har börjat plocka fram hopprep och kulor.......ööhhhh....skulle inte tro det !!!!!!
Här får vi allt vänta på våren för just i dagarna har ett visst yrväder till fruntimmer vid namn "Xynthia" valt att härja runt i både europa och lilla Svedala:(....
Jag har alltid undrat över varför alla stormar och oväder blir uppkallade efter tjejnamn. Endast en gång har jag hört ett kill namn på en orkan, förra året tror jag visst att det var. Nesligt nog har jag redan glömt bort vilket namn som fick staffas ut den gången???
Mina planer för att åka i väg och köra ett härligt dansaerobics pass gick helt bort, det skulle inte ens gå att komma fram på vägarna. Stefan och en kompis fick ambulera ut i stormen och dra loss två stackars bilister som missbedömt vägkant/ snödrivor.
Själv fick jag snällt stanna hemma i kväll!
/ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas att du kommer iväg och träna någon annan kväll. Det är så skönt att få lite egen tid och röra på sig samtidigt. Tack för kramen den behövdes kan jag lova. Ja, jag köpte en ansiktsmask. Gäller att jobba på ungdomen... Kram

2010-03-02 @ 07:55:29
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0