Solsidan...

Jag tror att ganska många har snappat upp att programmet solsidan är ett riktigt höjdar program.

Det må vara ett pausprogram till let´s dance så som jag ser det, men shit (ursäkta franskan) va roligt det är;).
Fredagens program handlade om ny/gamla bekantskaper och parmiddagar.

Tillråga på allt så var vi samtidigt på en par middag hos ett par nya vänner.

Jag har tidigare nämnt att vi har bekantat oss med ett föräldrarpar till en av Idas kompisar. Jätte trevliga och lättsamma. Vi vart spontant överbjudna på middag till dem i fredags. Tänk va spontana sammankomster är trevliga. Super trevligt var det i varjefall och vi vart bjudna på för oss årets första grillning;). Kanoon gott..!!!
Tack så jätte mycket Martin & Towe ;)!!!
Nästa gång blir det middag hos oss...


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag ÄLSKAR solsidan. Ett kanon program om du frågar mig. Vad mysigt det såg ut med fika ute. Längtar tills man kan göra det utan att frysa. Kram

2010-03-15 @ 21:36:20
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0