Sommar tid


(Bild: från H&M)
Det är alltid en rejäl omställning att vrida fram klockan till sommar tid...
I morse var det ett rent h-vete ;)...nu tog jag i!!!
För vi skulle i väg på sista sammandraget i handboll för Mathilda i dag.
Samling kl.07:00 och match start kl.09:00....i Norrtälje....
Det menas ju med att vi igentligen hade samling kl.06...*gäsp*
Det blev ingen mjuk övergång till sommartid, här ska det krökas det som krokigt ska vara;)


Har gjort en liten beställning från H&M på dessa kuddar samt kuddar till Mathildas rum. Dessa kuddar ska få fylla ut i soffan. Tyckte att de var jätte fina och bra pris endast 99:-/ st. Som hittat eller hur;)
Mathilda är lite mer vågad så hon valde 30*60 kuddar i leopardmönstrat..hi,hi..cooolt.


Veckans Bikt ;)
Planeringen av middags maten gick inte fullt lika bra som förra veckan, men dock ok!!
Jag har haft god stress tolerans på efter middagarna, börjat med vitaminer ( en om dagen: från apoteket) och tycker att detta faktiskt har givit mig lite högre stresströskel.
Träningen har jag hållit på samma nivå som förra veckan med en skillnad av att det denna vecka har kännts fantastiskt mycket bättre, snabbare åter hämtning och större uthållighet under övningarna. Dansaerobics passet gick till och med att få kläm på koreografin ;)..jippi!!!!
Allt har kännts väldigt glatt och enkelt, kan bero på att solen har skinit stundtals och jag till och med fått använda solbrickorna.
Skolan för Ida har även den flutit på bra, hon har haft simskola delar av förra samt denna vecka. Inga utbrott från tösen och hon verkar ha lyssnat in vad fröken har sagt och inte farit omkring..detta skänker ett lugn för mig och spär på harmonin ;). Har även fått en kompisdos vilket alltid känns som en vitaminkick.
 veckans betyg 5/5 ¤¤¤¤¤ ;)

/ Kram & god natt Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0