Stolt!!!

Jag grejade ännu ett fredagspass för Petra. Känndes ännu bättre i dag. Tusen tack Petra för ett bra avslut på en intensiv vecka ;) Mycket stolt över detta och att jag har kunnat hålla samma tränings nivå som förra veckan.
Till och med Steffe kom ner och tränade i dag men han valde bort grupp passet för denna gång och körde själv med vikter istället, spelar ingen roll bara bra att han startar upp igen. Hans rygg mår väldigt bra av att bli tränad...;) 

Efter avslutad träning var Steffe och jag till affären för att inhandla lite balans till föregående träning..nämligen: godis, ost & kex...hi,hi..men det är vi ju värda i dag, eller hur;)

Ullis & Niklas kom över och hejade tillsammans med oss på let´s dancefinalen.
Mycket spännande, tyckte att det var jätte tråkigt att Claudia inte vann, jag har ju som ni vet hejat på henne under hela tävlingen. Men Mattias var dock en värdig vinnare, så visst Grattis Mattias!!!!

Måste bara  säga att jag ÄLSKADE Davids imitation av alla dansparen, hysteriska roligt.....ha,ha,ha

/ Puss & god natt Pia

Kommentarer
Postat av: Petra

Steffe vad skoj att lovade följa med nästa gång Pia ska komma och köra pump. Sånt gillar jag. Kram

2010-03-27 @ 21:08:13
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0