Vår????


Är det nu vi ska börja pusta ut och känna att våren har kommit för att stanna????
Den stora maskrosbollen som hänger i vardagsrummet börjar snart passa in i årstiden ;).

Vad jag kände i dag var i varjefall att efter regn kommer solsken;)...bildligt talat!!!
De svårigheter som jag nämnde i går hade bleknat tills i dag och det hjälpte mig att se saker mera objektivt.
I bland är det bra att bara ta ett steg tillbaka, avvakta och sedan åter beskåda med nya ögon..
Skönt i vilket fall;)....


I dag var det föräldrafika på Idas avdelning i skolan med uppträdanden och loppis, jätte trevligt.
Ida tyckte att det var mycket mysigt och ville gärna handla friskt på loppisen, men jag bromsade henne lite och tillslut nöjde hon sig med att "bara" fika godsaker. Hon kan ha hög potential för att bli en liten shoppoholic...mamma får lära henne att ibland bara titta och vara nöjd med det;)
Vid fikat hade jag sällskap av två föräldrar till en av Idas nyvunna kompisar i klassen.
 Jätte trevliga båda två, kul att stifta nya bekantskaper här i bålsta. Och Ida har väldigt kul i hop med deras dotter. Vi börjar smått boa in oss i bålsta nu känns det som.
Natti natti/ Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0